Wissen

... statt vermuten

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

Regelmäßiger Autor
  • Community Junior
  • Community Junior
  • Beitragsunterstützer
  • Kommentator
  • Community Beobachter
Beiträge: 28
Registriert: 03.06.2017

Liebe Community,

 

seit ein paar Wochen fehlen bei meinen Aktien im Depot die erweiterten Angaben über Dividenden, Renditen, KGV usw. In jeder Spalte steht "n.a." - not available!

 

Warum? Muß ich wieder eins von den blöden Abos auswählen, die so viel schlechter sind, als was wir von der DAB kannten?

 

Warum werden Ausschüttungen angezeigt? Weder zu Fonds noch zu Aktien! Ich habe schon an die 1.000 Euro Dividenden erhalten, nachdem das Konto migriert wurde. Bekomme ja auch die Abrechnungen. In der Depotübersicht fehlen sie aber, und ich glaube, sie gehen auch nicht in die Performanceberechnung des "Risikomanagements" ein!

 

Wer weiß Rat?

 

Schöne Feiertage,

HP

41 ANTWORTEN 41

Autorität
Beiträge: 3320
Registriert: 21.07.2017

Geh' zua, @Kraezie , ois Mingana intresian Di doch die Dividend'n vo friara scho lang nimma, wei de scho lang im Hofbreihaus oda beim Augustina oda in iag'ndoana Imobilie versenkt san. An da Böasee werd owa die Zukunft g'hand'ld, zwengs dem is des, wos de Analysd'n moanan, wia's kemma kant, so unintresand ned. 

Auf da andern Seit'n hengd hoid Oans no ganz diaf drin in am Mingana, dea wo koa Zuagroasda is:

"Mia mechad'n unsa Rua - und unsan Kini wieda hom."

 

Wenn'sd mogsd, deafsd des ois fia di andern iwasedsn.

Pfiat' Di, und sog an scheena Gruas dahoam.

 

... weil ich nicht nur den beliebtesten Dialekt Deutschlands wertschätze.

0 Likes

Regelmäßiger Autor
  • Community Junior
  • Community Junior
  • Community Junior
  • Community Beobachter
Beiträge: 35
Registriert: 08.05.2017

Ieh siag scho , da komma nimmer zsamm, wegn da Dividendn.Macht a nix.

P.S.: Wennst so a Fan bist vom Kini (Ludwig). Da kannst jo den Franz Joseph wida ausgrabn.

War a Spaß.

0 Likes
Antworten