abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

Euroclear-Nummer

Link zum Beitrag wurde kopiert.

Aufsteiger

Für die DWT-Steuerrückerstattung suche ich die Euroclear-Nummer der Bank of Ireland-Aktie. Kann die mir jemand durchgeben?

0 Likes
4 Antworten 4

Autorität

@Thomas0504 :

Ich kenne zwar die Euroclear-Nummer der Bank of Ireland-Aktie nicht, allerdings wird im DWT-Formular auch an keiner Stelle danach gefragt.

0 Likes

Aufsteiger

Ich habe heute eine Teilerstattung erhalten. Es scheint, dass die Rückerstattung der Bank of Ireland-Dividenden nicht beinhaltet sind. 

0 Likes

Aufsteiger

Nachfolgende Mail scheint mir kein Fake zu sein.

Dear Thomas,

I refer to your DWT claim from your shares in Bank of Ireland, in order for Revenue to process the claim, we require a Euroclear Number, have you any documents from Euroclear in relation to your Bank of Ireland shares, if so could you please email/scan me copies of same, the Euroclear Number could be quoted on any documents.

Regards,

Michael Kavanagh

DWT AREA  

Please note that Revenue cannot guarantee that any personal and sensitive data, sent in plain text via standard email, is fully secure. Customers who choose to use this channel are deemed to have accepted any risk involved. The alternative communication methods offered by Revenue include standard post and the option to use our (encrypted) MyEnquiries service which is available within myAccount and ROS. You can register for either myAccount or ROS on the Revenue website.  

Tabhair do d’aire nach bhféadann Oifig na gCoimisinéirí Ioncaim aon dearbhú a thabhairt go bhfuil aon sonraí pearsanta agus íogaire a chuirtear i ngnáth-théacs trí ríomhphost caighdeánach go huile is go hiomlán slán. Meastar go bhfuil glactha ag custaiméirí a roghnaíonn an cainéal seo a úsáid le haon riosca bainteach. I measc na modhanna eile cumarsáide a chuireann na Coimisinéirí Ioncaim ar fáil tá an post caighdeánach agus an rogha ár seirbhís chriptithe M’Fhiosruithe a úsáid. Tá an tseirbhís seo ar fáil taobh istigh de moChúrsaí agus ROS. Féadtar clarú le haghaidh moChúrsaí agus ROS ar shuíomh idirlín na gCoimisinéirí Ioncaim.

0 Likes

Autorität

@Thomas0504 :

Der gutste Michael Kavanagh schreibt vorsichtshalber "the Euroclear Number could be quoted on any documents" ...

Übrigens:

Ein Fake ist das Schreiben sicher nicht - wer faken will, macht sich nicht die Mühe, einen offiziellen Text in Englisch und Gälisch herumzumailen.

0 Likes
Antworten